Процес
1. Ознайомитися з метою
та завданнями веб - квесту на сторінці "Завдання".
2. Пройти вхідне
анкетування на сторінці "Вхідна анкета".
3. Розподілити ролі у
підгрупах, серед запропонованого списку на сторінці "Ролі".
4. Скласти план пошуку
інформації.
5. Оформити звіт, згідно
завдань групи.
6. Пройти підсумкове
анкетування для перевірки засвоєних знань на сторінці "Підсумкова анкета".
7. Ознайомися із
критеріями оцінювання веб -квесту.
8. Продемонструвати
результат роботи групи дотримуючись вимог вказаних на сторінці "Завдання".
Проблема
Проблема стресостійкості пов'язана з фізичним та психічним здоров'ям, залишається в переліку найбільш актуальних психологічних проблем сьогодення. Низький рівень стресості, нездатність людини протистояти стресам призводить до негативних наслідків у психічній, соціальній професійній і поведінковій сферах: різноманітних проявів посттравматичних стресових розладів, професійної деформації, психосоматичних захворювань.

Актуальність
В сучасному суспільстві існує необхідність вивчення стресостійкості як здатності індивіда протистояти впливу стресовим ситуаціям і розвитку патологічних станів. Проблема психічного стресу набуває все більшу наукову та практичну актуальність у зв'язку з активним зростанням соціальної, економічної нестабільності, збільшення кількості екстримальних ситуацій в життєдіяльності людии.
Освітній Веб-квест (webquest) – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якої використовуються ресурси Інтернет. Даний веб-квест розрахований для студентів психологів, під час вивчення курсу екстримальної психології. Веб-квест може бути використаним в якості методичного забезпечення самостійної роботи студентів.
Немає коментарів:
Дописати коментар